Loading...

Kenttämyynti tarvitsee kartat ja hyvin suunnitellut reitit

Kenttämyynti on edelleen voimissaan: vaikka myyntityötä voidaan tehdä nykyään etänä, ei perinteinen myyntityö ja asiakaskohtaaminen ole kuitenkaan lähdössä kokonaan pois. Kenttämyynti ei ole helppoa: itse [...]

2018-11-15T12:54:10+00:0007.11.2018|

Miten myyntiprosessi etenee nykypäivänä?

Myyntiprosessilla tarkoitetaan sitä, kuinka asiakas kuljetetaan tiettyjen välivaiheiden läpi kohti ostohetkeä. Myyntiprosessin toimivuus on äärimmäisen tärkeää yritykselle, ja se onkin tärkeä osa koko yrityksen strategiaa. [...]

2018-10-23T11:06:59+00:0023.10.2018|

Asiakashallintajärjestelmä – kuinka tunnistat hyvän?

Markkinoilla on lukematon määrä erilaisia asiakashallintajärjestelmiä erilaisiin tarpeisiin. Hyvä asiakashallintajärjestelmä on paljon enemmän kuin asiakasrekisteri, ja se helpottaa myyjän ja koko organisaation arkea. Kysymys ei [...]

2018-10-23T11:01:10+00:0016.10.2018|

Millainen on myynnin tulevaisuus?

Teknologia muuttaa kuluttajien ostokäyttäytymistä jatkuvasti, ja myös myyjien on sopeuduttava alan muuttuvaan pelikenttään. Listasimme muutaman pointin siitä, miltä myynnin tulevaisuus tulee seuraavina vuosina näyttämään. Enemmän [...]

2018-10-16T11:21:12+00:0009.10.2018|

Yhdistä paikkatieto asiakasdataan MtechMapin avulla

MtechMap on CRM-sovellus, jonka yksi keskeisistä ominaisuuksista on se, että sen avulla saadaan yhdistettyä sekä paikkatieto että asiakasdata. MtechMapin käyttäjä näkee siis samasta sovelluksesta sekä [...]

2018-10-16T11:21:23+00:0002.10.2018|

Miten myyntityö on muuttunut 20 vuodessa?

Myyntityö ei ole enää samanlaista, kuin mitä se oli 90-luvun lopussa. Kuten aikaisemmin kirjoitimme ostajan roolin muutoksesta, on niinikään myyjän rooli ja myyntityö kokenut ison [...]

2018-10-16T11:21:36+00:0025.9.2018|

5 hyödyllisintä MtechMapin ominaisuutta

MtechMap on karttapohjainen CRM-sovellus puhelimessasi. Mitkä asiat tekevät sitten MtechMapista voittamattoman CRM-järjestelmän? Tässä tulevat MtechMapin 5 parasta ominaisuutta pähkinänkuoressa! 1. Karttaominaisuus Luonnollisesti: MtechMap on Map. [...]

2018-10-16T11:21:46+00:0018.9.2018|

Miten ostajan rooli on muuttunut digitalisaation myötä?

Digitalisaatio on muuttanut niin ostajan kuin myyjänkin käyttäytymistä merkittävästi. Sen lisäksi, että digitalisaation myötä on syntynyt kokonaan uusia ostettavia palveluita, etsitään ostopäätöksiin vaikuttavia tietoja laajalti [...]

2018-10-16T11:22:00+00:0011.9.2018|